Punkty PAYBACK za wyjazdy zorganizowane są przyznawane po dokonaniu rezerwacji przez klienta i doliczone do jego konta w ciągu maksymalnie 10 dni. Punkty te są zablokowane i stają się aktywne tydzień po powrocie z wakacji. By punkty zostały przyznane, numer PAYBACK musi zostać podany podczas procesu zakupowego niezależnie od wybranego kanału rezerwacji.
W przypadku anulowania rezerwacji naliczone punkty PAYBACK zostaną cofnięte.
Punkty za bilety lotnicze oraz hotele rezerwowane na stronach fly.pl/bilety-lotnicze oraz rezerwacje.fly.pl/hotele są doliczane do konta uczestnika w ciągu maksymalnie 1 miesiąca od daty dokonania rezerwacji.
Punkty PAYBACK nie zostaną naliczone przy rezerwacjach z wykorzystaniem bonów promocyjnych i nie łączą się z akcjami specjalnymi organizowanymi przez FLY.PL, zgodnie z regulaminem danej akcji promocyjnej.
ODBIERZ NAGRODY
Zebrane punkty PAYBACK możesz wymieniać na atrakcyjne nagrody. Czekają na Ciebie liczne rabaty, doładowania, telefony i bilety do kina. Odwiedź naszą stronę internetową i dowiedz się więcej.